هم‌انديشي اعضاي انجمن توليدکنندگان و صادرکنندگان صنايع‌دستي اتاق بازرگاني استان با مديرکل امور زنان و خانواده استانداري

کد خبر: 212442 تاریخ انتشار: 1402/11/08 12:34:22
نمایش: 121
اخبار
در جلسه هم‌انديشي اعضاي انجمن توليدکنندگان و صادرکنندگان صنايع‌دستي دکتر زهرا حبيبي مديرکل امور زنان و خانواده استانداري  با اشاره به اينکه درصدد هستيم تا از نزديک در جريان مسائل و مشکلات بانوان استان قرار بگيريم، اظهار کرد: بايد از فعاليت‌ها و اقدامات بي‌ثمر جلوگيري کنيم و به دنبال اقدامات هدفمند هستيم. 
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري افزود: سعي شد در کنار حمايت از زنان سرپرست خانوار از ساير بانوان توانمند و کارآفرين نيز حمايت کنيم، در اين حوزه از ظرفيت گروه‌هاي جهادي و سمن‌ها نيز استفاده کرديم. 
وي با بيان اينکه در دور دوم سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري اتفاقات خوبي رخ داد، توضيح داد: اعتباري براي ساماندهي بازارچه‌هاي صنايع‌دستي اختصاص پيدا کرد و اگر اعتبار در اختيار دفتر بانوان و خانواده استانداري قرار گرفت، درصدد هستيم تا يک بازارچه و يا نمايشگاه دائمي در استان براي فروش و بازاريابي صنايع دستي ايجاد کنيم. 

حبيبي بيان کرد: بانوان فعال در حوزه صنايع‌دستي براي شرکت در نمايشگاه‌هاي کشوري براي اسکان دچار مشکل هستند، اين پيشنهاد داده شده تا مکاني براي اسکان در نظر گرفته شود، مي‌توان از ظرفيت مهمانسراهاي ادارات نيز استفاده کرد. 

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص تسهيلات حمايتي براي بانوان فعال در حوزه صنايع‌دستي، گفت: در سفر رياست جمهوري به استان مبلغي به همين منظور اختصاص يافته که متقاضيان مي توانند درخواست خود را ارائه کنند.
حبيبي در پايان يادآور شد: در کارگروه اجتماعي استانداري موضوع خريد صنايع دستي از توليدکنندگان چهارمحال و بختياري توسط ادارات به‌عنوان هديه مطرح خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20