خدمات دولت از سوي زنان تاثيرگذار استان تبيين شود

کد خبر: 191860 تاریخ انتشار: 1402/04/29 16:41:44
نمایش: 784
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: زنان تاثيرگذار و فعال استان با بهره‌گيري از تريبون‌هايي که در اختيار دارند و در ارتباط با اقشار مختلف خدمات و فعاليت‌هاي دولت را در جهت اميدآفريني و مقابله با هجمه‌هاي دشمن خنثي کنند.
به گزارش روابط عمومي استانداري، غلامعلي حيدري در ديدار با جمعي از زنان فرهيخته و فعال اين استان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ديدار با اعضاي هيات دولت شهادت دادند که دولت سيزدهم خوب کار مي‌کند و بايد اين اقدامات و خدمات تبيين شود تا اميدواري مردم به نظام و انقلاب حفظ و هجمه‌هايي که دشمن براي نااميدسازي مردم به راه انداخته است خنثي شود.

وي ادامه داد: دولت در عرصه سياست خارجي و داخلي به توفيقات بسياري رسيده است که مي طلبد اين دستاوردها بخوبي تبيين شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دولت به مقوله مردمي‌سازي اهميت بسياري مي‌دهد، اظهار داشت: به تازگي رييس‌جمهور خبر از انتخاب طرح دستيار مردمي براي استانداران و فرمانداران داده و مدرسه حمکراني براي تربيت نيروهاي توانمند براي آينده مطرح کرده است.

حيدري در ادامه با اشاره به جايگاه والاي زن در جامعه پس از پيروزي انقلاب اسلامي، يادآور شد: زنان در دوران پيروزي انقلاب اسلامي، دفاع مقدس و پس از آن در رويدادهاي سياسي و اجتماعي کشور نقش مهم و تعيين کننده اي داشته‌اند.

وي بر استمرار برگزاري جلسات با زنان فرهيخته و فعال استان تاکيد کرد و گفت: پذيراي هرگونه انتقاد، پيشنهاد و راهکارهاي براي پيشبرد بهتر امور استان هستيم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20