سياست‌هاي کلي جمعيت و افزايش باروري مستلزم برنامه‌ريزي جامع همراه با تلاش پيگير و مستمر است

کد خبر: 179066 تاریخ انتشار: 1401/06/14
نمایش: 292
اخبار
در سومين جلسه ستاد جمعيت استان که با رياست معاون سياسي و امنيتي برگزار گرديد اظهار نمودند: علاوه بر فعاليت‌هاي قانوني در اين زمينه و ارائه مشوق‌ها بايد به اقدامات فرهنگي در اين راستا توجه بيشتري شود.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ترويج ازدواج آسان و نهادينه شدن اين مهم را ضروري دانست و افزود: فرزندآوري زوج‌هاي کنوني و تلاش براي درمان ناباروري برخي بانوان مي‌تواند به جواني جمعيت کمک کند.
حسين‌ميرزايي تغيير نگرش آحاد جامعه را باعث تسريع در تحقق اهداف مرتبط با جواني جمعيت اعلام و تصريح کرد: آموزش و پرورش مي‌تواند با انجام فعاليت‌هاي فرهنگي اصولي و بنيادين در اين راستا نقش‌آفريني کند.
وي تشريح آسيب‌هاي تک‌فرزندي براي خانوارها را ضروري دانست و يادآور شد: کميته‌اي تخصصي زيرمجموعه دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري تشکيل و براي بصيرت‌افزايش و آگاهي‌بخشي خانواده‌ها فعال شود۰
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح نمودند:براي موفقيت‌هاي بيشتر در اين خصوص و افزايش فرزندآوري در جامعه بايد از توان افراد دغدغه‌مند بهره‌گيري و استفاده شود.
زهرا حبيبي مديرکل امور زنان و خانواده استانداري در اين جلسه بيان داشتند : موفقيت سياست‌هاي کلي جمعيت و افزايش باروري  مستلزم برنامه‌ريزي جامع همراه با تلاش پيگير و مستمر است و در هر شرايطي ارائه برنامه‌هاي حمايتي براي افزايش فرزندآوري در آينده ضروري است، ايشان درپايان بر ارائه حمايت‌هاي رسمي و غيررسمي در جهت افزايش نرخ باروري و رشد  جمعيت تاکيد نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20