کارگاه آموزشي نقش پدران در تحکيم بنيان خانواده با محوريت «شناخت نيازهاي زنان و فرزندان امروز»به مدت دو روز در شهرستان اردل برگزارشد.

کد خبر: 179013 تاریخ انتشار: 1401/06/09 13:59:09
نمایش: 268
اخبار

کارگاه آموزشي نقش پدران در تحکيم بنيان خانواده با محوريت «شناخت نيازهاي زنان و فرزندان امروز»و باهدف  روابط صحيح خانوادگي ، ارتقاء سرمايه اجتماعي، تربيتي ، ايجاد فرصت براي حضور مفيد و مؤثر اعضاي خانواده در کنار يکديگر به مدت دو روز در روستاهاي کاج ،قلعه درويش،آليکوه ،دشتک شهرستان اردل با همکاري دفتر امور زنان و خانواده استانداري و سازمان مردم نهاد ايکاد مجير پارسيان برگزار گرديد
در ابتداي اين کارگاه ها  مديرکل امور زنان و خانواده ضمن تقدير از حضور شرکت کنندگان بيان داشتند:خانواده رکن و اساس هر جامعه اي را تشکيل مي دهد که اين امر لزوم توجه به آن را آشکار مي سازد.وي با بيان اينکه تحکيم بنيان خانواده از هزينه هاي گزاف براي جامعه جلوگيري مي کند.
وي ادامه داد: توجه به امر آموزش بصورت تخصصي و کاربردي مي تواند تحکيم بنيان خانواده را تضمين کند.
دکتر زهرا حبيبي تصريح نمودند:به طور کلي در خانواده هايي که نقش پدر در تربيت کودک به اندازه نقش مادر است. فرزندان سالم تري رشد مي نمايند. در اين خانواده ها اهميت دادن و احترام گذاشتن به يکديگر ، مشارکت، علاقه متقابل و ... به صورت رفتاري به کودک آموزش داده مي شوند. به همين دليل کودک نيز در سنين بالاتر به اين قوانين پايبند خواهد بود. همچنين امکان تمايل پيدا کردن آن به سمت ناهنجاري هاي اجتماعي  محدود و به ميزان قابل توجهي کاهش مي يابد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20