شوراهاي اسلامي شهر و روستا نماد مردم سالاري ديني در نظام جمهوري اسلامي ايران

کد خبر: 178439 تاریخ انتشار: 1401/04/21
نمایش: 286
اخبار

در نشست صميمي بانوان دهيار و عضو شوراهاي شهر و روستا با مديرکل امور زنان و خانواده ، دکتر زهرا حبيبي شوراها را نماد مشارکت مردم در پيشبرد برنامه هاي جامعه دانستند و اظهار داشتند: در عرصه هاي اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي و سياسي در جامعه شاهد هستيم که بعد از پيروزي انقلاب اسلامي همواره زنان ايران اسلامي توانسته اند با پيشرفت در عرصه تحصيل و کسب مدارج علمي و دانشگاهي حضور فعال و گسترده در جامعه داشته باشند . اين مشارکت در تمامي سطوح مديريت قابل ملاحظه و چشمگير است و نظام جمهوري اسلامي با بهره گيري از ساختار قانوني ، فرا دستي ، ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در کشور بستر لازم براي مشارکت و حضور بيش از پيش زنان در جامعه ايجاد نموده است.
مديرکل امور زنان وخانواده تصريح نمودند: مديريت خرمندانه در شهرها و روستاها براساس خردجمعي و مشارکت واقعي همه ذينفعان در راستاي توسعه و پيشرفت پايدار از اهميت بسزايي برخوردار است بنابراين مشارکت زنان در اين مديريت به عنوان يکي از ذينفعان داراي اهميت بسيار مي باشد و انتخاب دهياران زن را نشان دهنده تاثير زنان در تبديل حداقل فرصت ها به حداکثر خدمت ها در امر مديت دانستند.

در پايان بانوان عضو شوراهاي شهر و روستا گزارش از مسائل و مشکلات مردم را بيان و باتوجه به حضور مديران مربوطه پيرامون آنها به بحث و تبادل نظر پرداختند .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20