کنگره ملي شهداي عشايري کشور با افتتاح نمايشگاه توانمندي هاي عشاير در مصلي بزرگ امام خميني (ره) شهرکرد آغاز به کار کرد.

کد خبر: 178260 تاریخ انتشار: 1401/03/30 12:05:54
نمایش: 321
اخبار
آغاز کنگره ملي شهداي عشاير با افتتاح نمايشگاه توانمندي عشاير در استان

به گزارش دفتر بانوان و خانواده استانداري، نمايشگاه توانمندي هاي عشاير در اولين روز از کنگره ملي شهداي عشايري کشور با حضور رئيس سازمان بسيج مستضعفين کشور، رئيس سازمان بسيج عشاير کشور، فرمانده سپاه قمربني هاشم (ع) استان، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج عشاير استان، مديرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري و ديگر مسئولان کشوري و استاني در مصلي بزرگ شهرکرد افتتاح شد.
دکتر زهرا حبيبي سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در حاشيه اين آيين گشايش گفت : عشاير کشور علاوه بر نقش آفريني در پيروزي انقلاب اسلامي، در تداوم آن نيز نقش پررنگي داشتند و با حضور خود در صحنه هاي مختلف وظيفه و دين خود را به انقلاب اسلامي ادا کردند . 
وي تصريح کرد : اين نمايشگاه با 20 غرفه از توانمندي هاي عشاير 15 استان کشور به مدت 3 روز برپا شده است و انواع صنايع دستي و هنرهاي سنتي و محصولات و توليدات جامعه عشايري کشور و همچنين معرفي آثار و مفاخر عشاير به نمايش عموم گذاشته شده است.
سرپرست دفتر بانوان و خانواده استانداري تاکيد کرد : در اين نمايشگاه در راستاي معرفي شهيده هاي استان 2 غرفه ويژه کميته زنان و خانواده استان چهارمحال و بختياري با عرضه محصولات و توليدات زنان عشاير استان برپاشده است که ميزبان بازديد کنندگان مي باشد.
گفتني است کنگره ملي 11 هزار شهيد عشايري کشور به ميزلاني استان چهارمحال و بختياري از 29 خرداد لغايت 30 خرداد در مرکز اين استان ادامه دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20