️مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري:

۴۴۰ بانوي کارآفرين در چهارمحال و بختياري شناسايي شد

کد خبر: 156459 تاریخ انتشار: 1400/06/06
نمایش: 3291
اخبار
️مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به افتخار آفريني بانوان در عرصه‌هاي مختلف گفت: تاکنون ۴۴۰ بانوي کارآفرين در اين استان شناسايي شده است.
مرضيه جليل‌پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا تاکيد کرد: علاوه بر اين تاکنون ۱۴۱ زن شاخص، ۲۹ بانوي بازرگان، ۱۸۸ تعاوني زنان، ۴۰۰ بانوي فرهيخته و توانمند و ۴۷ بانوي فعال اقتصادي در چهارمحال و بختياري شناسايي شده است.

وي افزود: حدود ۳۲۰ نفر از بانوان کارآفرين و سرپرست خانوار چهارمحال و بختياري از سوي دفتر امور زنان و خانواده استانداري به‌ منظور دريافت تسهيلات به ۶ بانک عامل استان معرفي شد و در اين مدت سه هزار و ۵۴۶ شغل براي بانوان استان از طريق دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط ايجاد شده است.

جليل‌پور تصريح کرد: در همين مدت ۱۰۴ کارگاه آموزشي با موضوع‌هاي اجتماعي، فرهنگي، سلامت، اشتغال و ساير حوزه‌ها ‌ويژه زنان، کودکان و خانواده با مديريت دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد.

وي با اشاره به تهيه بانک جامع اطلاعاتي مختص فروشگاه‌هاي عفاف و حجاب در چهارمحال و بختياري يادآور شد: هم‌اکنون ۹۰ فروشگاه مربوط به عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب با مديريت بانوان در استان شناسايي شده است.

جليل‌پور تعداد بانوان چهارمحال و بختياري را ۴۹۳ هزار نفر اعلام و تاکيد کرد: از اين تعداد ۳۲۶ هزار نفر برابر ۶۶.۱۲ درصد در شهرها و ۱۶۷ هزار نفر در جوامع روستايي استان ساکن هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20