​مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري:

بخش آنژيوگرافي بيمارستان شهرکرد به‌ نام شهيد مدافع سلامت نامگذاري شد

کد خبر: 155042 تاریخ انتشار: 1399/10/09 11:26:08
نمایش: 2310
اخبار
​مديرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اهميت ارج نهادن به مقام زنان و الگوسازي ايثارگري آن ها به جامعه گفت: بخش آنژيوگرافي بيمارستان هاجر شهرکرد و مرکز جامعه سلامت سامان به نام"شهيده دکتر رضوان نورمند" از شهداي مدافع سلامت استان نامگذاري شد.
مرضيه جليل پور افزود: اين نامگذاري به منظور ارج نهادن به مقام شامخ زن، الگوسازي و معرفي ايثارگري زنان و ثبت ياد و خاطرات آن ها در تاريخ اين سرزمين انجام شده است چرا که زنان همواره در عرصه‌هاي مختلف به ويژه در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس با مقاومت، مشارکت و شهادت خود مخلصانه، گمنام و سربلند حضور داشتند.

وي اظهار داشت: در راستاي مبارزه با شيوع ويروس کرونا نيز اين قشر با تمام توان در حوزه‌هاي مختلف به خصوص در بخش درمان فعاليت دارند.

جليل پور افزود: نامگذاري بخش آنژيوگرافي بيمارستان هاجر شهرکرد و مرکز جامع سلامت سامان با پيگيري‌هاي انجام شده از طرف دفتر امور زنان و خانواده استانداري در شوراي راهبردي زنان در دفاع مقدس و همکاري دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي و درماني استان انجام شد.

گفتني است، دکتر رضوان نورمند استاد دانشگاه و فلوشيب الکتروفيزيولوژي باليني قلب به سبب ابتلا به ويروس کرونا، روز پنجم آذر ماه سال جاري در زمره شهداي مدافع سلامت قرار گرفت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20