تدوين برنامۀ عملياتي در راستاي ارتقاء سلامت بانوان و جواني جمعيت،

کد خبر: 212178 تاریخ انتشار: 1402/07/07 08:55:51
نمایش: 184
اخبار
به گزارش دفتر امور بانوان و خانواده استانداري مديرکل دفتر بانوان و خانواده استانداري با سيدمحسن حسيني مديرکل صدا و سيماي استان درباره مسايل مختلف همکاري هاي دوطرفه و تشريح بيشتر گزارش اقدامات حوزه زنان و خانواده در شبکه استاني جهان بين گفت و گو کرد. 

دکتر زهرا حبيبي در اين ديدار ضمن قدرداني از حمايت مدير کل صدا و سيما، خواستار تمرکز بيشتر در ضبط و پخش برنامه هاي حوزه زنان و خانواده شد.

وي با اشاره به ابلاغ سياست هاي کلي حمايت از خانواده و جواني جمعيت از سوي مقام معظم رهبري بيان داشت : تشکيل جلسات مستمر قرارگاه و تدوين برنامۀ عملياتي در راستاي ارتقاء سلامت و جواني جمعيت، هماهنگي‌هاي بين دستگاهي جهت اجراي مستمر فرآيندهاي مرتبط با اجرايي‌سازي قانون حمايت از خانواده و جواني جمعيت و پايش و نظارت برنامه‌ها انجام و در دستور کار قرار دارد. 

سيد محسن حسيني، مديرکل صدا و سيماي استان نيز با اشاره به اهميت جايگاه زنان در تربيت فرزندان، نقش آنان در تحکيم بنيان خانواده و شکل‌دهي و شکل‌گيري شخصيت نسل اينده را مهم توصيف کرد.

حسيني با بيان اينکه در شبکه استاني جهان بين توليد برنامه ها در حوزه خانواده از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، از هماهنگي هاي بيشتر براي توليد برنامه‌هاي مشترک خبر داد.

رييس رسانه استاني تصريح کرد: توليد محتوا با موضوعات خانواده و زنان و نقش آنان در اسلام از اولويت‌هاي صداوسيماي استان است و اين مرکز آمادگي دارد در زمينه‌ي معرفي اعضاي موفق و اطلاع‌رساني از برنامه‌هاي مهم اين حوزه با اداره کل زنان و خانواده استانداري همکاري نمايد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20