تشکيل ايران قوي با اهتمام نوجوانان ميسر خواهد

کد خبر: 212168 تاریخ انتشار: 1402/07/06 06:12:21
نمایش: 185
اخبار
به گزارش دفتر امور زنان و خانواده استانداري دکتر زهرا حبيبي مديرکل دفتر بانوان و خانواده استانداري روز چهارشنبه با مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان ديدار و گفت‌وگو کرد. 

دکتر زهرا حبيبي در اين نشست با بيان اين‌که همگان بايد نقش رسانه‌ي کودک را عهده‌دار باشند، تصريح‌کرد: نگاه تخصصي به اين حوزه و برنامه‌محوري، درجهت‌دهي به توان‌مندي‌هاي کودکان و پيش ‌گيري از آسيب‌هاي اجتماعي نقشي اساسي دارد و در اين مسير بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي شوراي هماهنگي کنوانسيون حقوق کودک لازم و ضروري دانستند. 

وي ادامه داد: تشکيل ايران قوي با اهتمام نوجوانان ميسر خواهد شد و اين قشر مي توانند کشور را در همه حوزه ها ارتقا دهند.

 زهرا حبيبي در اين نشست به پيشينه و جايگاه کانون پرورش فکري در ميان خانواده‌ها اشاره و با بيان اين‌که معرفي هرچه بيشتر اين ظرفيت‌ها مي تواند به ارتقاي آگاهي‌هاي مخاطبان کمک کند، اظهارکرد: جامعه امروز نيازمند بازگويي مشکلات و پيش‌گيري از آسيب‌هاي اجتماعي است و در اين ميان نقش فعاليت‌هاي خلاقانه کانون مي تواند تاثيرگذار باشد.

در پايان آسمند مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به  تشريح فعاليت‌هاي مراکز فرهنگي، هنري، ثابت، سيارو فراگير کانون و هم‌چنين چگونگي عرضه‌ي محصولات فرهنگي کانون به مخاطبان و برنامه ريزي هاي انجام شده به مناسبت هفته کودک پرداختند .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20