کميته زنان و خانواده ستاد چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي برگزار گرديد

کد خبر: 180304 تاریخ انتشار: 1401/11/11 19:37:25
نمایش: 263
اخبار

در جلسه کميته زنان و خانواده ستاد چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي که در محل دفتر امور زنان و خانواده استانداري برگزار گرديد دکتر زهرا حبيبي ضمن تبريک ايام الله دهه مبارک فجر بيان داشتند : 
حضور استوار زنان را در صحنه هاي قبل و بعد از پيروزي انقلاب اسلامي مي توان ديد. زنان ، نه تنها در پيروزي انقلاب اسلامي سهم بزرگي ايفا کردند، بلکه در تثبيت نظام جمهوري اسلامي و تداوم انقلاب اسلامي حرف نخست را زدند و با حضور در صحنه گوناگون انقلاب اسلامي ، توطئه هاي دشمنان را نقش بر آب ساختند. 
ايشان اظهار نمودند : زن ايراني که بر اساس اعتقادات مذهبي، زمينه هاي لازم را داشت به برکت روشنگري ها و راهنمايي هاي امام خميني از حاشيه به متن جامعه آمد. جامعه زنان مسلمان و متعهد ايراني برپايه ايمان و عفت و صبر و هوش، حقيقت را دريافت کرد و با تلاشي روزافزون درصدد جبران عقب ماندگي هاي گذشته برآمد.
در پايان ضمن ارائه  برنامه هاي شاخص توسط نمايندگان دستگاههاي اجرايي مديرکل امور زنان و خانواده به تشريح اهداف و برنامه هاي کميته زنان پرداختند و  فراهم‌‌سازي زمينه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاري مراسم ايام‌الله دهه فجر، تجليل از بانوان تاثير‌گذار‌، تبيين نقش زنان در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي، انعکاس دستاوردهاي علمي، فرهنگي‌ و هنري زنان‌، تشويق و ترغيب بانوان و برنامه‌ريزي مناسب به منظور نقش‌آفريني خودجوش آنان در برگزاري مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بهره‌گيري از تشکل‌هاي دولتي و غيردولتي مرتبط با زنان به منظور نمايش خلاقيت‌هاي زنان و دستاوردهاي انقلاب اسلامي را از جمله مهمترين  اهداف کميته زنان و خانواده ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي دانستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20