نشست "جهاد تبيين نقش زنان در دفاع مقدس" به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر با رياست مديرکل امور زنان و خانواده استانداري برگزار گرديد .

کد خبر: 168097 تاریخ انتشار: 1401/03/03
نمایش: 251
اخبار
درنشست جهاد تبيين نقش زنان در دفاع مقدس که  به مناسبت سالروز آزاد سازي خرمشهر با حضور نمايندگان دستگاههاي اجرايي استان برگزار گرديد مديرکل امور زنان و خانواده استانداري ضمن عرض تبريک  به مناسبت اين روز غرور آفرين بيان داشتند : سوم خرداد، ياد آور دلاور مردي و ايثار شهيدان، استقامت ، پايداري و ايثار ملت ايران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگي رزمندگان ارتش اسلام ، اوج خدا باوري و خلوص امام شهيدان خميني کبير است که فرمودند " خرمشهر را خدا آزاد کرد " مي باشد.
دکتر زهرا حبيبي تصريح نمودند : عمليات پيروزمندانه بيت المقدس ، نماد غرور انگيز و به يادماندني از مقاومت و ايثار و پيروزي ملت هميشه در صحنه ايران در دفاع از کيان ايران اسلامي است . حماسه اي جاويد که توانست بزرگترين حادثه تاريخ معاصر کشور را رقم بزند و رژيم بعثي عراق را که از سوي ابرقدرت هاي جهان حمايت مي شد را از پاي در آورد .
ايشان در پايان عنوان نمودند اميداست با الگو گرفتن از شجاعت ، شهامت و پاکي شهداي اين حماسه بزرگ خدمتگزاران صديقي براي جمهوري اسلامي و ملت شريف ايران باشيم

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20