نشست هم انديشي مديرکل امور زنان و خانواده استانداري با معاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري برگزار شد.

کد خبر: 167839 تاریخ انتشار: 1401/01/18
نمایش: 296
اخبار
در اين نشست که با حضورمعاون پيشگيري از وقوع جرم دادگستري برگزار شد زهرا حبيبي مديرکل امور زنان و خانواده بيان داشتند : امروزه با توجه به روند رو به افزايش آسيب‌هاي اجتماعي نظير بيکاري، فقر، بيماري‌هاي روحي و رواني و... بنيان خانواده دچار آسيب هاي بسياري شده است که از جمله خطرناکترين آنها طلاق مي باشد چرا که  عوارض متعدد اجتماعي، رواني، امنيتي، مالي، عاطفي  بسياري براي زن و مرد و نيز خانواده ايجاد مي کند و تبعات آن ها گاهي تا سالها ادامه مي يابد.
خانم حبيبي تصريح نمودند :زنان به دلايلي مختلف آسيب پذيريشان در مقابل طلاق بيشتر است. از جمله اينکه زنان عاطفي تر و احساسي تر هستند و لذا پذيرش اين مساله برايشان دشوار تر است. به ويژه زناني که در واقع مشکلات اقتصادي دارند.
ايشان در ادامه ضمن تقدير و تشکر از تلاش هاي بي وقفه دادگستري در خصوص راه اندازي مراکز مشاوره پيش از طلاق عنوان نمودند :بسياري از مشکلات ايجاد شده بين زوجين با انجام مشاوره توسط متخصصين فن قابل حل مي باشد.
 ايشان در پايان اذعان نمودند :اميداست بتوانيم  با برنامه ريزي مناسب و  عزم جدي، گامي مثبت را در کنترل و  کاهش نرخ طلاق در استان برداريم

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20