دستگاه‌هاي اجرايي در جهت تحکيم ،تکامل و تعالي خانواده گام بردارند

کد خبر: 179952 تاریخ انتشار: 1401/09/29 19:28:36
نمایش: 781
اخبار
مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: باتوجه به اينکه انسان‌ها در خانواده به هويت و رشد شخصيتي دست پيدا مي‌کنند، ضروري است که دستگاه‌هاي اجرايي با برنامه‌ريزي درست در جهت تحکيم ،تکامل و تعالي خانواده گام بردارند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، گروه کاري زنان و خانواده استان با هدف تحکيم بنيان خانواده به مديريت مديرکل دفتر امور بانوان استانداري برگزار شد.

زهرا حبيبي- مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري در جلسه گروه کاري زنان و خانواده استان که با هدف تحکيم بنيان خانواده برگزار شد، اظهار کرد: در مکتب اسلام و در نظام جمهوري اسلامي خانواده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است و نقش محوري زنان در تحکيم خانواده اهميت ويژه‌‌اي دارد.

وي تصريح کرد: باتوجه به اهميت خانواده به‌عنوان مؤثرترين عامل انتقال فرهنگ و رکن بنيادي در جامعه و اينکه انسان‌ها در خانواده به هويت و رشد شخصيتي دست پيدا مي‌کنند، ضروري است که دستگاه‌هاي اجرايي با برنامه‌ريزي درست در جهت تحکيم ،تکامل و تعالي خانواده گام بردارند.

مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري گفت: با تشکيل کلاس‌هاي آموزشي و برنامه‌ريزي صحيح در جهت حفظ تحکيم بنيان خانواده مي‌توان خسارت‌هاي ناشي از فضاي مجازي و عوامل مخرب در تحکيم بنيان خانواده را آموزش داد و در جهت رفع آنها تدابير مناسب را اتخاذ کرد.

در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد توسط دستگاه‌هاي اجرايي، بر برگزاري گارگاه‌هاي آموزشي ازدواج تا پايان سال جاري تاکيد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20