اعتبارات خوبي براي اجراي طرح جواني جمعيت در چهارمحال و بختياري اختصاص پيدا کرد

کد خبر: 179658 تاریخ انتشار: 1401/08/28 17:08:49
نمایش: 758
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه اعتبارات خوبي در استان براي اجراي طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت اختصاص پيدا کرده است، گفت: در اين راستا پوشش بيمه‌اي از درمان ناباروري در استان صورت مي‌گيرد.
غلامعلي حيدري ۲۸ آبان‌ماه در ديدار با فاطمه قاسم‌پور- رئيس فراکسيون زنان و خانواده مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اينکه با پيروزي انقلاب اسلامي بسياري از عرصه‌ها براي حضور قدرتمند زنان در جامعه باز شد، اظهار کرد: جايگاهي که امروز زنان در حوزه آموزش، تحصيل، شغل و ... در جمهوري اسلامي دارند، قابل مقايسه با قبل از پيروزي انقلاب اسلامي نيست.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه استفاده از توانايي‌هاي بانوان در حوزه‌هاي مختلف علمي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي مورد تاکيد امام راحل و مقام معظم رهبري نيز است، گفت: زنان در بسياري از عرصه‌هاي تربيتي و آموزشي بيش‌تر از مردان موفق عمل مي‌کنند.
 

وي با بيان اينکه در چهارمحال و بختياري گام‌هايي براي فراهم کردن حضور زنان در عرصه‌هاي مديريتي برداشته شده است، عنوان کرد: جلسات متعددي نيز با حضور زنان انقلابي در استان برگزار مي‌شود، زنان حضور پررنگي در جلسات هيات‌هاي انديشه‌ورز دارند، تاکيد شده است تا در ادارات از مشاوران بانوان نيز استفاده شود.
 

حيدري در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه زنان سرپرست خانوار در چهارمحال و بختياي، توضيح داد: بيمه زنان سرپرست خانواده، در نظر گرفتن سهميه براي اشتغال اين بانوان و فرزندانشان، راه‌اندازي کارگاه براي ايجاد اشتغال اين بانوان و اختصاص تسهيلات بخشي از اين اقدامات است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه اعتبارات خوبي در استان براي اجراي طرح حمايت از خانواده و جواني جمعيت اختصاص پيدا کرده است، گفت: پوشش بيمه‌اي از درمان ناباروري در استان صورت مي‌گيرد.
 

وي با تاکيد بر اينکه در چهارمحال و بختياري در اغتشاشات اخير کمترين آسيب به اموال عمومي وارد شد، عنوان کرد: دشمن مجال چنداني براي اغتشاش در اين استان پيدا نکرد، بايد با ايجاد وحدت بين نخبگان از ايجاد تفرقه جلوگيري کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/12/20